مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:322022-03-09اجتماعي

شیرابه پسماندها معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم است


رییس کل دادگستری گیلان، شیرابه پسماندها را معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم برشمرد و تصریح کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان، شیرابه پسماندها را معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم برشمرد و تصریح کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم بخش کیاشهر که با محوریت ساخت و سازهای غیر مجاز و حفظ انفال، محیط زیست و مدیریت پسماند تشکیل شد، با اشاره به اینکه کار برای مردم یک ارزش و فضیلت است اظهار کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان می تواند وسیله تقرب و نزدیکی به پروردگار متعال باشد.

وی یکی از بزرگترین مشکلات بخش کیاشهر همچنین کل استان را مسئله پسماند دانست و افزود: اخیرا تفکیک زباله از مبدا به صورت جدی و فراگیر در این شهر به همت شهردار و مردم منطقه اجرا می شود که مستلزم نظارت دقیق و گسترده و کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی است.

رییس کل دادگستری گیلان شیرابه پسماندها را معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم برشمرد و تصریح کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرابه پسماندها معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم است

شیرابه پسماندها معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم است